Drama Gondola Cinta Di Venice (TV2)

Gondola Cinta Di Venice

RTM akan membawakan drama romantik bertajuk Gondola Cinta Di Venice di slot Selekta Prima TV2. Garapan pengarah Izzman Hafiz. Dibintangi Azrel Ismail, Nad Zainal, Syatilla Melvin, Shuk SYJ, Azam Pitt dan ramai lagi. Drama Gondola Cinta Di Venice akan disiarkan bermula 7 Jun 2016, setiap Selasa hingga Khamis jam 9 malam di TV2. Bagi anda yang ketinggalan boleh menontonnya di portal myklik.rtm.gov.my

JUDUL : GONDOLA CINTA DI VENICE
EPISOD : 26 Episod
TARIKH TAYANGAN : 7 Jun 2016
HARI / MASA : Selasa-Khamis, 9.00 malam
SIARAN : Selekta Prima TV2 (RTM)
PENGARAH : Izzman Hafiz
TERBITAN : Sazawan Supply Sdn Bhd
PELAKON : Nad Zainal, Azrel Ismail, Syatilla Melvin, Shuk SYJ, Azam Pitt, Iskandar Zulkarnain, Nisha Dirr, Sharifah Shahora, Khairil Anwar Aman, Elya Miera, Mikhail, Syed Ali, Khairil Anwar, Fifie Hamid, Wan Maimunah, Kamarool Hj Yusof, Liza Zain

WATAK PELAKON
Nad Zainal sebagai Wina 
Azrel Ismail sebagai Faris
Syatilla Melvin sebagai Zulaikha 
Shuk SYJ sebagai Dhani 
Azam Pitt sebagai Irfan
Nisha Dirr sebagai Julia
Sharifah Shahora sebagai Datin Normala
Elya Miera sebagai Tina

SINOPSIS GONDOLA CINTA DI VENICE
Berkisah tentang perjalanan hidup sebuah syarikat milik seorang hartawan yang telah memperisterikan seorang janda beranak satu.

Faris seorang lelaki kampung yang pandai bermain biola telah berhijrah ke Venice, Italy dengan mempunyai misi untuk membunuh seseorang. 

‪Seorang wanita melarikan dirinya ke Itali, sehari selepas hari pertunangan hanya untuk jatuh cinta dengan seorang pemuda misteri yang menyimpan seribu satu kisah.

GAMBAR PELAKON

Drama Gondola Cinta Di Venice
Pelakon drama Gondola Cinta Di Venice
Pelakon Gondola Cinta Di Venice
Pengambaran dilakukan di Venice & Rome