Saka Nan Sepi

Saka Nan Sepi

Nantikan filem 'Saka Nan Sepi' lakonan Syafiq Kyle, Mimi Lana, Sherry Al Hadad dan Namron. Filem arahan bersama Azri Azman dan Razaisyam Rashid. Bakal menemui penonton bermula 10 Disember ini di Astro First, saluran 480 atau strim melalui Astro Go atau Astro On Demand.

JUDUL : SAKA NAN SEPI
TARIKH TAYANGAN : 10 Disember 2020 
SIARAN TV : Astro First 480
PENGARAH : Azri Azman & Razaisyam Rashid
PRODUKSI : Astro Shaw & Alpha47 Films
PELAKON : Syafiq Kyle, Mimi Lana, Sherry Al Hadad, Namron, Ayie Hushairi Husain, Han Zalini

SINOPIS SAKA NAN SEPI
Keluarga Othman (Namron) luangkan masa dengan berkhemah di dalam hutan. Tiba-tiba anaknya Rozi (Mimi Lana) telah dirasuk. Mereka terus mambawa Rozi berjumpa bomoh Tok Kassim (Ayie Hushairi Husa) untuk berubat. Saka tersebut tertarik dengan Rozi dan memilih untuk tinggal dengan keluarga Othman. 

Apabila pulang ke rumah, Othman, Zaiton (Sherry Al Hadad), Sufian (Syafiq Kyle) dan Rozi mula nampak kelibat Saka tersebut dan mereka hidup dalam ketakutan. Sekaligus menyebabkan mereka berempat sentiasa duduk bersama tidak kira ketika makan, tidur serta melakukan aktiviti. Ketakutan mereka hilang apabila melihatkan Saka itu takut kucing tetapi bersifat lemah lembut dan rajin membantu. Apabila keluarga Othman boleh menerima Saka itu dan memberi nama Girlboy, Tok Kassim kembali untuk mencuri Girlboy.
Saka Nan Sepi

Saka Nan Sepi