Drama Ku Punya Hati (TV3)

Ku Punya Hati

Nantikan drama bersiri 'Ku Punya Hati' lakonan Nabil Aqil dan Sharifah Rose akan mengisi slot Akasia TV3 bermula 4 Ogos ini, setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam.

Ku Punya Hati

Episod: 28
Tarikh Tayangan: 4 Ogos 2022
Waktu Siaran: Isnin-Jumaat, 7:00 malam
Rangkaian: Akasia TV3
Idea Asal: Puovin
Penulis Skrip: Puovin & Tommy Loh
Pengarah: Azmi Hatta
Produksi: Sha's Media Sdn Bhd
Pelakon: Nabil Aqil, Sharifah Rose, Luqman Hafidz, Alya Iman, Cahaya Nilam, Sera Melissa, Salina Saibi, Syefikk, Wan Nor Azlin, Hafidz Roshdi, Zila Bakarin, Azri Iskandar, Nina Nadira, Kirana Batrisyia, Ainin Batrisya, Ieda Moin, Silfeny Osman

Watak Pelakon
Nabil Aqil sebagai Noah 
Alya Iman sebagai Trisha
Zila Bakarin sebagai Puan Faridah
Azri Iskandar sebagai Tuan Minhad
Ieda Moin sebagai Mama Hazz
Salina Saibi sebagai Intan
Luqman Hafidz sebagai Rezza
Cahaya Nilam sebagai Jess
Sera Melissa sebagai Sofea
Ainin Batrisya sebagai Airis

Sinopsis Ku Punya Hati

Bermula sebagai seorang yang kasar dan berjiwa bebas, personaliti Rashidah dibentuk menjadi bintang media sosial dan artis dalam sekelip mata, semuanya berkat Noah. Noah telah melamar Rashidah, tetapi terpaksa merahsiakannya kerana perjanjian hubungan kontrak mereka. Apabila dia mendapati dirinya hamil, Rashidah menerima kritikan meluas daripada netizen tentang dirinya. Keluarga Noah tidak dapat menerima dia sebagai sebahagian daripada keluarga mereka, yang menyedihkan menyebabkan perpisahan mereka. Tiba-tiba suatu hari Noah hilang, dikhuatiri mati dalam keadaan misteri. Ini menyebabkan Rashidah menerima lebih banyak kritikan dan dipulaukan keluarga. Adakah dia akan mendapat ketenangan daripada kesengsaraan ini dan mengetahui apa yang berlaku pada cinta sejatinya pada akhirnya?

Ku Punya Hati