Drama Budak Boys (TV3)

Budak Boys

Nantikan drama bertajuk Budak Boys yang akan mengisi slot Iris TV3. Drama bersiri terbitan A Aida Production Sdn Bhd diarahkan oleh Bade Hj Azmi. Antara pelakon yang membintangi adalah Nafiz Muaz, Ashraf Muslim, Nafiez Zaidi, Naim Shamshol, Eyra Hazali, Jaja Iliyes  dan ramai lagi. Akan mula disiarkan pada 30 Januari 2018, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.30 petang di TV3.

JUDUL : BUDAK BOYS
JUMLAH EPISOD : 20 episod
TARIKH TAYANGAN : 30 Januari 2018
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 6,30 petang
SIARAN TV : Slot Iris TV3
PENGARAH : Bade Hj Azmi
TERBITAN : A Aida Production Sdn Bhd
PELAKON : Nafiz Muaz, Ashraf Muslim, Nafiez Zaidi, Naim Shamshol, Aman Suwardi, Eyra Hazali, Hafidzuddin Fazil, Jaja Iliyes, Shuhanti Hanafiah, Anne Ariffin, Rahim Kidol, Sheera Edora, Syuk Ganu

WATAK PELAKON 
Nafiz Muaz sebagai Hakim
Nafiez Zaidi sebagai Arif
Ashraf Muslim sebagai Mejar Faisham
Eyra Hazali sebagai Mastura
Zaidi Omar sebagai RSM Hisham
Aida Khalida sebagai Jalilah
Hafidzuddin Fazil sebagai RSM Khairun
Anne Ariffin sebagai Zainab
Rahim Kidol sebagai Majid
Sheera Edora sebaga Sarah
Jaja Iliyes sebagai Adela
Shuhanti sebagai Rohani
Syuk Ganu sebagai Rafidi 

LAGU TEMA / OST 
Terjawab Sudah - Dans

SINOPSIS BUDAK BOYS
Hamizul mengajak Kamarul memohon masuk ke RMC namun Kamarul menolak kerana dia tidak yakin untuk hidup dengan disiplin ketenteraan. Selepas mendapat surat tawaran ke RMC, Hamizul begitu gembira namun Kamarul masih tidak bersedia. Namun selepas Dorani memberi nasihat, Kamarul kembali bersemangat. Bermula lah kisah Kamarul dan kawan-kawanya menghadapi latihan ketenteraan di sekolah RMC. Di sana, dia mula menyukai Mastura, anak perempuan salah seorang pengajar di sana. Di kampung, Kamarul menerima pelbagai ejekan dan cabaran dari rakan sekampungya, Haykal dan Rizal dengan niat untuk memperlekehkan dia sebagai seorang pelajar RMC.

GAMBAR PELAKON
Budak Boys

Pelakon Budak Boys
barisan pelakon drama Budak Boys