Drama Syurgaku Tak Sempurna

Syurgaku Tak Sempurna

Drama bersiri Syurgaku Tak Sempurna arahan Michael Ang menampilkan barisan pelakon berbakat besar seperti Shah Iskandar, Uqasha Senrose, Raja Ilya, Aedy Ashraff dan ramai lagi. Drama sebanyak 30 episod ini disiarkan bermula 16 Januari 2017, setiap hari Isnin dan Selasa pada jam 9.00 malam di HyppTV saluran HyppSensasi HD 116. Juga boleh menontonnya menerusi aplikasi mudah alih HyppTV Everywhere secara percuma di Google Play Store dan Apple App Store.

JUDUL : SYURGAKU TAK SEMPURNA
EPISOD : 30 episod
TARIKH TAYANGAN : 16 Januari 2017
HARI / MASA : Isnin-Selasa, 9.00 malam
SIARAN : HyppSensasi HD 116 (HyppTV)
SKRIP : Ayuni Zamani
PENGARAH : Michael Ang
TERBITAN : DarkWave Pictures Sdn Bhd
PELAKON : Raja Ilya, Shah Iskandar, Uqasha Senrose, Aedy Ashraff, Didie Alias, Zulikmal Amry, Mustapha kamal, Azar Azmi, Zalfa Zin

WATAK PELAKON 
Raja Ilya sebagai Zalia
Shah Iskandar sebagai Tengku Zarif
Uqasha Senrose sebagai Fariena
Didie Alias sebagai Tengku Zaharah
Zulikmal Amry sebagai Zairul
Zalfa Zin sebagai Natasha

LAGU TEMA / OST
Tajuk Lagu : Mencari Cinta Sejati
Penyanyi : Cakra Khan

SINOPSIS SYURGAKU TAK SEMPURNA
Mengisahkan tentang dua orang rakan baik yang lahir dari keluarga berada, Tengku Zarif (Shah Iskandar) dan Fariena (Uqasha Senrose) yang membesar mengikut haluan masing-masing apabila Zarif membuat keputusan untuk mengahwini seorang gadis kampung bernama Zalia (Raja Ilya). Perkahwinan bahagia mereka dilanda satu tragedi apabila mereka telah kehilangan anak mereka dalam satu kemalangan dan mengakibatkan Zalia mengalami tekanan perasaan. Keadaan menjadi semakin sukar apabila Zalia mendapati akibat daripada kemalangan tersebut, dia tidak boleh mempunyai zuriat lagi.

Ibu Tengku Zarif, Tengku Zaharah (Didie Alias) meminta anaknya mengahwini rakan sepermainannya, Fariena yang akhirnya dapat melahirkan seorang anak lelaki untuk Zarif. Kekecewaan Zalia telah membuatkannya mengambil keputusan untuk berhijrah ke Yogyakarta untuk meredakan kesengsaraan dan merancang untuk mendapatkan Zarif kembali. Dengan cara yang amat kejam, Zalia telah merancang satu kemalangan yang menyebabkan Fariena lumpuh. Akhirnya, Zalia dapat kembali kepada lelaki yang dia sayangi. Namun akhirnya, kebahagiaan yang dicari tidak berkekalan apabila plot drama ini ditambah dengan beberapa konflik, pengkhianatan dan rasuah.

Pelakon Syurgaku Tak Sempurna
Pelakon drama Syurgaku Tak Sempurna