Patahnya Sebelah Sayap (Istimewa Ramadan Raya)

Patahnya Sebelah Sayap 2018

Saksikan kesinambungan drama 'Patahnya Sebelah Sayap' yang dibintangi oleh Aeril Zafrel dan Ummi Nazeera. Drama mini 4 episod istimewa sempena ramadan raya, dibawakan khas oleh Nivea. Akan bersiaran mulai 22 Mei, setiap Selasa pukul 9:50 malam di TV3.

JUDUL : PATAHNYA SEBELAH SAYAP
JUMLAH EPISOD : 4 episod
TARIKH TAYANGAN : 22 Mei 2018
WAKTU SIARAN : Selasa, 9.50 malam
SIARAN TV : TV3
PENULIS SKRIP : Nieza Nahar
PENGARAH : Ayie Mustafa
TERBITAN : Creative Skill Solution
PELAKON : Aeril Zafril, Ummi Nazeera, Alyssa Dezek, Normah Damanhuri

SINOPSIS PATAHNYA SEBELAH SAYAP 2
Mengisahkan kehidupan Alisha 10 tahun kemudian apabila mendirikan rumah tangga dengan Kuzairi dan dikurniakan anak perempuan, Tasha (Alyssa Dezek) berusia 9 tahun.

Alisha adalah isteri dan ibu yang penyayang selain hebat dan rendah diri. Suatu hari, ketika menghadiri mesyuarat PIBG Tasha, seorang ibu pelajar di sekolah itu mengenali Tasha dan sejarah silamnya.

Dia kemudian memberi amaran kepada anak perempuannya, Hanna untuk menjauhi Tasha. Berita tersebar luas di kalangan murid. Hanna mempengaruhi kawan lain untuk menjauhi Tasha. Tasha merasa dirinya dibuli, terpinggir dan sering menangis sendirian.

Makcik Salbiah (Normah Damanhuri) melihat kejadian itu dan menghiburkan Tasha yang mereka menjadi kawan. Alisha juga setiap malam memperdengarkan Tasha ayat yang penuh kasih sayang dan untuk menjadi seorang yang baik.